Mediju pētījumi ir tāda metode, kurā mediju saturs tiek sistemātiski ievākts, analizēts un skaidrots. Galvenais mērķis ir gūt izpratni par to, kā konkrēts subjekts tiek atspoguļots, apspriests un formulēts medijos, radot iespaidu par tā reprezentāciju publiskajā sfērā, ņemot vērā sociālo un masu mediju ietekmi.
Parasti pētnieki pēta subjektu noteiktā laika periodā, no ierobežota avotu skatu punkta un pārbauda: ko (ziņojums, apgalvojums, u.c.) vēsta kas (raidītājs, mediju kanāla īpašnieks, u.c.) par konkrētu subjektu (tēmu, personu, notikumu, u.c.), kam (uztvērējs, lasītāju kopums, sekotāji, u.c.), kurā vietā un laikā (laiks, vieta), kādā veidā (mediju kanāls, satura tips, u.c.) un kādas ir to sekas un ietekme.
Lejupielādēt šo projektu/dokumentu no BaltSe@nioR Virtuālās bibliotēkas (nepieciešama reģistrēšanās)
BaltSe@nioR virtuālā bibliotēka piedāvā iespēju iepazīties ar pētījumiem, rīkiem un metodēm Baltijas jūras reģiona uzņēmumu atbalstam tādu produktu attīstīšanā, kas paredzēti komforta un drošības veicināšanai senioru mājas dzīvē