Pētniecības metodes

Mediju pētījums

Mediju pētījumi ir tāda metode, kurā mediju saturs tiek sistemātiski ievākts, analizēts un skaidrots. Galvenais mērķis ir gūt izpratni par to, kā konkrēts subjekts tiek atspoguļots, apspriests un formulēts medijos, radot iespaidu par tā reprezentāciju publiskajā sfērā, ņemot vērā sociālo un masu mediju ietekmi.

Parasti pētnieki pēta subjektu noteiktā laika periodā, no ierobežota avotu skatu punkta un pārbauda: ko (ziņojums, apgalvojums, u.c.) vēsta kas (raidītājs, mediju kanāla īpašnieks, u.c.) par konkrētu subjektu (tēmu, personu, notikumu, u.c.), kam (uztvērējs, lasītāju kopums, sekotāji, u.c.), kurā vietā un laikā (laiks, vieta), kādā veidā (mediju kanāls, satura tips, u.c.) un kādas ir to sekas un ietekme.

Lejupielādēt šo projektu/dokumentu no BaltSe@nioR Virtuālās bibliotēkas (nepieciešama reģistrēšanās)

Dalībnieki un partneri
LMA, TalTech, UP Poznań
Laika periods
2017.
Statuss
Pabeigts
Lietošana
CC BY-NC-ND 4.0
Atbalstu nodrošina